گوناگون

جشن سالگرد ازدواج بهنوش بختیاری در فضای مجازی+ عکس

جشن سالگرد ازدواج بهنوش بختیاری در فضای مجازی+ عکس

زندگی مشترک بهنوش بختیاری و همسرش به 18 سال رسید و خانم بازیگر با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به شیوه‌ای جالب از همسرش قدردانی کرد.

بهنوش بختیاری بازیگر کمدین سینما و تلویزیون که با وجود گذشت 18 سال از زندگی مشترکش تا کنون عکسی از همسرش را در فضای مجازی به اشتراک نگذاشته است، استوری را برای همسرش منتشر کرد و قربان صدقه او رفت.

بهنوش بختیاری بازیگر نقش ژینوس در سریال خانه به دوش پس از گلایه های فراوان از دوستان و آشنایانی که فقط او را بانک ملی می بینند، به تمجید از همسرش پرداخت و برای او نوشت:

    فقط تو بودی و هستی که عاشقت بودم و خواهم بود عزیزم...

    هجده سال شد که میمیرم برای تو و فقط تو

    همسرم

بهنوش بختیاری در سال 1384 و در زمان بازی در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا آرین که جزو نویسندگان بود، آشنا و این آشنایی تیر 1386 به ازدواج ختم شد. محمد رضا آرین علاقه ای به حضور در جلوی دوربین ندارد و عکس مشخصی از او در فضای مجازی منتشر نشده است.

بهنوش بختیاری و همسرش پس از گذشت 18 سال از زندگی مشترکشان فرزندی ندارند. خانم بختیاری در اسفند ماه 94 در برنامه احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود.

بهنوش بختیاری بازیگر49 ساله سینما و تلویزیون اصالت بختیاری دارد و پدرش بهرام لُر و اشرف خانم مادر خانم بازیگر اهل قم است. بهنوش ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش-بختیاری1

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد