گوناگون

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی دوباره سروصدا به‌پا کرد؛

۳ ساعته با شرایط فوق ‌العاده راحت وام ۵ میلیاردی بانکی بگیرید

3 ساعته با شرایط فوق ‌العاده راحت وام 5 میلیاردی بانکی بگیرید

اعلام شرایط فوق ‌العاده راحت دریافت وام 5 میلیارد ریالی بانک ملی ایران با استقبال قابل توجه مشتریان بانکی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار پارسینه، بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی چند وقتی است که از طرحی ویژه و خاص رونمایی کرده که مورد استقبال گسترده مشتریان بانکی قرار گرفته است.

در واقع بانک ملی ایران همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات نوین و تسهیلات متنوع، نیازهای مالی و اقتصادی اقشار مختلف جامعه را برآورده کند.

در این راستا، در طرح اعتبار ملی تنها کافی است که حساب کاربری خود را در سامانه بام فعال کنید و ظرف 3 ساعت پس از تکمیل مدارک از این تسهیلات بهره مند شوید. در گام جدید طرح اعتبار ملی فقط یک ماه پس از افتتاح حساب، تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بگیرید. نرخ سود این تسهیلات ۱۴درصد (زیر نرخ مصوب) است و مدت بازپرداخت از ۳ سال به ۵ سال افزایش یافته است. دریافت این تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با یک ضامن و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با دو ضامن امکان‌پذیر است.

جزییات بیشتر طرح چیست؟

بانک ملی ایران طرح " اعتبار ملی" را با هدف تامین منابع مالی ارزان قیمت مورد نیاز اقتصاد خانوار تهیه و تدوین شده است. در این طرح که بر مبنای امتیاز حساب تا سقف ۵ میلیارد ریال قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان را داراست، شرایط به نحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

در طرح اعتبار ملی مشتریان می توانند با افتتاح حساب اعتبار ملی به صورت غیرحضوری در سامانه بام و حتی حضوری در شعب با میانگین کارکرد حساب خود  بین 1 تا 12 ماه ( به خواست مشتری) تا سقف 5 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

دریافت این تسهیلات برای سقف 3 میلیارد ریال با یک ضامن و تا سقف پنج میلیارد ریال  با دو ضامن و بدون نیاز به گواهی کسر از حقوق  امکان پذیر است ؛ در این طرح ضامن به صورت غیرحضوری در سامانه بام احراز هویت شده و اعتبار سنجی لازم  انجام می شود که پس از تکمیل مدارک و تائید ضامن،  تسهیلات ظرف 3 ساعت به حساب مشتری واریز می شود.

به هر حال، امیدواریم طرح‌های مبتکرانه مدیران ارشد بانک ملی ایران در نظام بانکی همچنان ادامه دار باشد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد