گوناگون

قاتل فراری در اصفهان به دام افتاد

قاتل فراری در اصفهان به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: شخصی که در سال ۸۴ با اسلحه مرتکب قتل در فارس شده بود، سرانجام در استان اصفهان دستگیر شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا، سرهنگ کاووس حبیبی گفت: به دنبال وقوع قتل مردی ۳۰ ساله با اسلحه کلاشینکف در بهمن ماه سال ۸۴ در یکی از روستا‌های شهرستان "خفر" توسط شخصی با هویت معلوم و متواری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از قاتل هیچ سر نخی وجود نداشت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس اخیرا تحقیقات خود را مجددا آغاز و با انجام کار‌های اطلاعاتی گسترده مخفیگاه قاتل متواری را در استان اصفهان شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به اصفهان اعزام و پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت، موفق شدند قاتل را دستگیر کننذ و به شیراز انتقال دهند.

حبیبی با بیان اینکه قاتل ۴۵ ساله در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، علت را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد