گوناگون

خبر خوش درباره زمان پرداخت احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

خبر خوش درباره زمان پرداخت احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که تا پایان آبان ماه احکام بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی صادر و متناسب‌سازی و حقوق مربوطه واریز می‌شود.

به گزارش پارسینه؛ عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که تا پایان آبان ماه احکام بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی صادر و متناسب‌سازی و حقوق مربوطه واریز می‌شود.

فضل الله رنجبر درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس امروز جلسه ای با وزیر کار و معاونان روسای صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری و تامین اجتماعی برگزار کرد و پس از ارائه نکته نظرات وزیر کار و اعضای کمیسیون اجتماعی، قرار شد در آبان ماه احکام بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی صادر و متناسب سازی شود و تا پایان آبان ماه بر مبنای احکام صادر شده، حقوق مربوطه واریز شود.

رنجبر تاکید کرد:‌ همچنین مقرر شد معوقات حقوقی بازنشستگان در صورت تامین منابع نیز در ماه آبان پرداخت شود اما اگر تامین منابع صورت نگرفت، در اولین فرصت و با تامین منابع، معوقات حقوق بازنشستگان پرداخت شود.

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغلان مشابه و همتراز به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، به تصویب هیئت وزیران رسید.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همچنین در جلسه امروز کمیسیون آخرین وضعیت رسیدگی به بازماندگان فوت شدگان حادثه معدن طبس از وزیر کار پیگیری و قرار شد بهره‌بردار معدن مابه‌التفاوت احکام و حقوق کارگران را پرداخت کند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد