گوناگون

از بازیکنان ناپولی سرقت می‌شود چون پولدارند!

از بازیکنان ناپولی سرقت می‌شود چون پولدارند!

فرماندار شهر ناپل به ماجرای سرقت از خوان ژسوس و متئو پولیتانو ورود کرد و مدعی شد باند خاصی پشت این موضوع قرار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در اتفاقی عجیب، هفته گذشته دو تن از بازیکنان ناپولی مورد سرقت قرار گرفتند و خوش شانس بودند که از این اتفاق جان سالم به در بردند. طبق گزارش توتو مرکاتو، سارقان شهر ناپل ابتدا قصد سرقت ماشین خوان ژسوس را داشتند که موفق نبودند و سپس توانستند خودروی متئو پولیتانو در حالی که او در رستوران حضور داشت را بدزدند که البته تنها یک روز بعد خودروی او توسط پلیس ناپل پیدا شد.

در همین راستا، میشل دی باری، فرماندار شهر ناپل در گفتگو با توتو مرکاتو هرگونه اقدام عمدی سارقان برای سرقت از فوتبالیست‌های ناپولی را رد کرد و گفت: "اتفاقاتی که رخ داد باید با جزئیات بررسی شود. من مخالف این موضوع هستم که یک باند پشت این قضیه وجود دارد. مردم این شهر عاشق ناپولی و بازیکنانش هستند و با آن زندگی‌ می‌کنند.

این اتفاق ممکن است در هر شهری رخ بدهد. به هرحال فوتبالیست‌ها از نظر مالی جزو آدم‌های سطح بالای این شهر به حساب می‌آیند و طبیعی است که بیشتر در معرض اینگونه سرقت‌ها قرار بگیرند.

با این وجود نیروهای پلیس و قوه قضائیه در این شهر شدیدا در حال واکاوی اتفاقات هستند و مطمئن باشید دیگر‌ شاهد رخ دادن چنین جنایاتی در شهر نخواهیم بود. ناپل یک شهر توریستی است و سالانه گردشگران زیادی به اینجا می‌آیند و از اماکن دیدنی شهر بازدید می‌کنند. بنابراین وظیفه داریم تا به طور‌ جدی به این قضیه ورود کنیم و از رخ دادن اتفاقات بعدی جلوگیری خواهیم کرد."

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد