گوناگون

حضور شیدا مقصودلو در تمرینات سپاهان؛ همسر مورایس فوتبالیست شد؟+ عکس

حضور شیدا مقصودلو در تمرینات سپاهان؛ همسر مورایس فوتبالیست شد؟+ عکس

در آستانه ۷ روز تا شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، همسر سرمربی پرتغالی تیم فوتبال آقایان سپاهان، در تمرینات تیم بانوان طلایی‌پوشان حاضر شده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از تسنیم، شیدا مقصودلو همسر ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان، طی هفته‌های اخیر به یکباره با لباس تیم فوتبال بانوان سپاهان در تمرینات انفرادی ظاهر شد.

از همان ابتدا برخی با گمانه‌زنی غیررسمی  عنوان کردند، وی به زودی عضوی از تیم فوتبال بانوان سپاهان خواهد شد؛ اما پیگیری‌ها نشان داد هیچ قرارداد رسمی ثبت نشده است.

ماجرا ادامه پیدا کرد تا اینکه ویدیویی از وی در تمرینات گروهی تیم فوتبال بانوان سپاهان ظاهر شد. این بار گمانه‌زنی قبلی در مورد ثبت قرارداد رسمی پررنگ‌تر شد.

 شاید همسر مورایس مانند هر فوتبالیست دیگری بی‌تمایل نباشد که طی قراردادی رسمی عضو تیمی شود اما بررسی‌ها  حاکی از آن است که این شخصیت هیچ قراردادی با این تیم ندارد.

گفتنی است طبق تقویم برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 15 روز 27 مهر ماه سال جاری در ورزشگاه قدس اصفهان  میزبان گل‌گهر سیرجان است.

عکس | همسر مورایس در تمرینات سپاهان؛ شیدا مقصودلو فوتبالیست شد؟

عکس | همسر مورایس در تمرینات سپاهان؛ شیدا مقصودلو فوتبالیست شد؟

 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد