گوناگون

رمزگشایی از وضعیت اسفناک جاستین بیبر پس از دستگیری شان دیدی+ تصاویر/ لو رفتن اسرار حضور ۴۸ ساعته جاستین در خانه دیدی

رمزگشایی از وضعیت اسفناک جاستین بیبر پس از دستگیری شان دیدی+ تصاویر/ لو رفتن اسرار حضور ۴۸ ساعته جاستین در خانه دیدی

گزارش های نگران کننده در مورد جاستین بیبر پس از رسوایی شان کامبز، سوژه جدید کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش پارسینه به نقل از nz herald، شان کامبز معروف به دیدی، خواننده رپ این هفته در نیویورک به اتهام قاچاق و تجاوز جنسی دستگیر شد. اگرچه او خود را بی گناه اعلام کرده است اما شواهد قطعی از اقدامات خلاف قانون او وجود دارد.

پس از یورش پلیس ایالات متحده به خانه‌های دیدی، کلیپ‌های دیدی و جاستین بیبر نوجوان که مربوط به سال های گذشته است، دوباره در رسانه‌های اجتماعی بحث برانگیز شده است.

IMG_20241015_135839_172

بیبر در آلبوم Love: Off the Grid که سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شد، با دیدی همکاری کرد.اولین مورد از ۱۰ شکایت تجاوز جنسی علیه دیدی در نوامبر ۲۰۲۳ تنظیم شد.

به گفته نزدیکان بیبر، جاستین که قبلاً از دوستان نزدیک دیدی بود، ظاهراً پس از دستگیری این ستاره رسوا شده، خود را از دنیا جدا کرده و خانه نشین شده است.

IMG_20241015_135840_296

در ۱۴ سالگی، جاستین بیبر، که قبلاً از دیدی به عنوان "برادر" یاد می کرد، آهنگی را برای ستاره پخش کرد که بسیار احساسی بود.

این زوج صمیمی شدند و بیبر به طور منظم با دیدی در طول زندگی خود وقت می‌گذراند.با انتشار اخبار مربوط به جنایات ادعایی کامبز، بیبر ظاهراً در تلاش برای کنار آمدن با این رسوایی است.

IMG_20241015_135837_268

‌یکی از منابع آگاه به دیلی میل گفت که بیبر از اخبار دیدی بسیار ناراحت است و تمایلی به پردازش یا بحث در مورد آن ندارد.

«بسیاری از افرادی که به جاستین کمک کردند تا او را به کسی که هست تبدیل کند، بسیار به دیدی نزدیک بودند و او کاملا شوکه است». جاستین از زمان حمله به خانه دیدی به این موضوع پاسخی نداده است.

شخص نزدیک به بیبر، اضافه کرد: جاستین همچنین از همکاری با ستاره رسوا شده در سال گذشته پشیمان است.

او در جدیدترین آلبوم دیدی حضور داشت و اگر اینها را می دانست، این کار را انجام نمی داد.»

در یکی از کلیپ‌ها دیده می‌شود که دیدی و جاستین در کنار هم ایستاده‌اند و کامبز می‌گوید: «او ۴۸ ساعت را با من می گذراند، ما در حال معاشرت هستیم و واقعاً نمی‌توانیم آنچه را که انجام می‌دهیم فاش کنیم».

در ویدیوهای بعدی از جاستین بیبر، او بسیار مضطرب به نظر می رسید و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که جاستین توسط دیدی مورد سواستفاده و اذیت قرار گرفته است. امری که هنوز ثابت نشده است چرا که جاستین بیبر کاملا سکوت اختیار کرده است. 

اسناد دادگاهی که روز سه شنبه قبل از محاکمه دیدی توسط TMZ به دست آمد، نشان داد که او به سه مورد متهم شده است: توطئه و کتک کاری، قاچاق جنسی با زور، تقلب یا اجبار و انجام فحشا.

وکیل کامبز، مارک آگنیفیلو، در بیانیه‌ای دستگیری موکلش را محکوم کرد.او روز دوشنبه گفت: «ما از پیگیری آنچه که معتقدیم پیگرد ناعادلانه آقای کامبز توسط دادستانی ایالات متحده است، ناامید هستیم».

گفتنی است سقوط کامبز در نوامبر سال ۲۰۲۳ آغاز شد که نامزدش، ونتورا شکایتی را علیه غول صنعت موسیقی رپ تنظیم کرد و او را به تجاوز و آزار فیزیکی خود متهم کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد