گوناگون

محور پونل به خلخال به دلیل بارش برف مسدود شد

محور پونل به خلخال به دلیل بارش برف مسدود شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های گیلان از بسته شدن جاده پونل - خلخال به دلیل بارش برف و کولاک شدید خبر داد.

به گزارش پارسینه،  عارف بابازاده عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه ارتباطی پونل به خلخال در شهرستان رضوانشهر به دلیل بارش شدید برف و کولاک و با هدف حفظ ایمنی مردم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه بقیه راه های گیلان باز بوده و عبور و مرور در آن در جریان است، اضافه کرد: بارش شدید برف، محورهای پونل به خلخال، اسالم به خلخال، ماسال به گیلوان و سیاهکل به دیلمان در محدوده‌ لاریخانی را سفیدپوش کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های گیلان بیان کرد: در گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل نیز برف شدید می بارد و مه غلیظ نیز در این محور گزارش شده است.

رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

شماره تلفن مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای جاده‌ای استان و مسیرهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

سامانه بارشی و سرد که از دوشنبه گذشته وارد گیلان شده‌ تا امروز (چهارشنبه) ماندگار است، بر اساس هشدار نارنجی هواشناسی در این مدت باران در برخی مناطق رگباری و شدید، گاه خیلی شدید توام با رعد و برق، وزش باد گاه شدید و موقتی خیلی شدید، مه آلودگی و در ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف همراه است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد