گوناگون

کیا پیکانتو؛ خودروی شهری کوچک، ایمن و بی‌رقیب

کیا پیکانتو؛ خودروی شهری کوچک، ایمن و بی‌رقیب

در این مقاله به بررسی خودروی کیا پیکانتو پرداخته ایم.

به گزارش پارسینه، با اینکه ۱۵ ثانیه طول می‌کشد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در سرعت‌های بالاتر از آن کمی پرسروصدا است. سیستم کروز کنترل و سیستم صوتی خوب همراهان بسیار خوشایندی طی مسیر به شمار می‌روند

نسخه دودر که کمی ظاهری اسپرت‌تر داشت، از خط تولید حذف شده و حالا تنها مدل‌های پنج‌در به فروش می‌رسند، با چهار سطح تجهیزات اصلی: «۲»، «جی‌تی‌ــ‌لاین» (GT-Line) و «۳»، به‌علاوه بالاترین و بهترین مدل «جی‌تی‌ــ‌لاین اس» (GT-Line S).

این مدل به شما یک موتور ۱.۲ لیتری چهار سیلندر «درست و حسابی» (به‌طور قابل‌توجهی اصلاح‌شده) با گیربکس خودکار می‌دهد.

اما تنها چیزی که نیاز دارید، مدل پایه‌ای است که حسابی مجهز شده و شامل دوربین دنده عقب و رینگ‌های آلیاژی خاکستری ۱۴ اینچی شیک است که سبب می‌شود بتوانید از طول کم خودرو (سه هزار و ۶۷۰ میلی‌متر/۱۲ پا) هنگام پارک کردن بیشترین استفاده را ببرید. با توجه به دماغه بسیار کوتاه وجود نداشتن حسگرهای پارک در جلو را احساس نخواهید کرد.

رانندگی با آن از آنچه تصور می‌کنید، سرگرم‌کننده‌تر است؛ با اینکه ۱۵ ثانیه طول می‌کشد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در سرعت‌های بالاتر از آن کمی پرسروصدا است. سیستم کروز کنترل و سیستم صوتی خوب همراهان بسیار خوشایندی طی مسیر به شمار می‌روند.

ظاهرا این خودرو توانایی رسیدن به سرعت ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت را دارد اما من حتی اگر قانونی باشد، دلیل خاصی برای نیاز به امتحان کردن آن نمی‌بینم. مهم نیست؛ این خودرو به‌راحتی از پس پیچ‌های جاده برمی‌آید و هرگز احساس نمی‌کنید که چیزی از توانایی‌های آن خارج است.

این خودرو کاملا مناسب شهر است و از این رو گزینه‌‌ای ایده‌آل به شمار می‌آید و در بازاری نسبتا محدود، جایگاهش را به‌خوبی تثبیت می‌کند [و در مقایسه با رقبا برتری‌های خود را به خوبی نشان می‌دهد].

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد