گوناگون

زن مرموز نتانیاهو و تصمیمات وحشیانه اش!

زن مرموز نتانیاهو و تصمیمات وحشیانه اش!

نتانیاهو در دنیای سیاست بعنوان یک فرد خونخوار و بی رحم شناخته می شود اما جالب است بدانید بسیاری از تصمیمات را یک زن برایش می گیرد، زنی که عاشق خون خوردن است.

پارسینه-مجید سلطانی:  سارا نتانیاهو 60 ساله است و در یک شهر در شمال اسرائیل به دنیا آمده است. پدرش شاعر، نویسنده و معلم بود. او در ارتش اسرائیل خدمت کرده و به گفته خودش با افراد متعددی رابطه داشت پس از پایان سربازی سپس روانشناسی مطالعه کرده در رشته روانشناسی کودکان مدرک دریافت کرد. سارا نتانیاهو بین سال‌های 1980 تا 1987 با یکی از اعضای یک کیبوتز ازدواج کرده بود و پس از طلاقش، در حین کار به‌عنوان مهماندار هواپیما برای شرکت هوایی ال‌عال با نتانیاهو آشنا شد. او در سال 1991 با نتانیاهو ازدواج کرده و آنها دو پسر به نام‌های آوانر و یائر دارند. آوانر از رسانه ها دوری می‌کند و یائر، که به‌طور خاص زبان پدرش است، به شدت از والدینش و سیاست‌های پدرش دفاع می‌کند و مخالفان را در رسانه‌های اجتماعی مورد حمله قرار می‌دهد. سارا در بسیاری از رویدادهای عمومی شوهرش و سفرهای خارجی او حاضر است و همچنین به‌عنوان روانشناس آموزشی در شهرداری اورشلیم به‌طور پاره‌وقت مشغول به کار است.

photo_2024-10-21_11-59-52

 

آشوب در سالن زیبایی

این صحنه نشانه‌ای از یک وضعیت اضطراری ملی جدی بود یک آبروریزی بزرگ برای رژیم جعلی اسرائیل. صحنه فیلم را اینجوری تصور کنید که ده‌ها پلیس ضد شورش از خیابان‌های تل آویو در حال عبور هستند در حالی که جمعیت معترضان ضد دولتی رو به افزایش است و با خشم فریاد و سر و صدا می‌کردند. مأموریت آنها چه بود؟ نجات همسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، از یک سالن زیبایی لوکس که در آن در حال آرایش موهایش بود آنهم در بهبوهه داستان های هفت اکتبر.

محاصره سالن زیبایی توسط معترضان در شب چهارشنبه، که با شعار «شرم، شرم» همراه بود، همه این حملات توجهات را به سارا نتانیاهو جلب کرد؛ فردی جنجالی که از مدت‌ها پیش با کار سیاسی همسرش گره خورده است.

photo_2024-10-21_11-59-53 (2)

او به خاطر شهرتش در زندگی لوکس و تحمیل هزینه به مالیات‌دهندگان مورد انتقاد قرار داد. اسرائیلی‌ها همچنین نتانیاهو، که پیش از این مهماندار هواپیما و حالا روانشناس آموزشی است، را به داشتن نفوذ غیرموجه بر شوهرش متهم کرده‌اند و ادعا می‌کنند که او بر انتصابات سیاسی و مسائل سیاستی فشار وارد می‌کند.

 

زندگی لوکس و پرحاشیه

سارا نتانیاهو، ۶۴ ساله، در طول سال‌ها به خاطر ادعاهایی مبنی بر سوءاستفاده از بودجه عمومی، هزینه‌کردن زیاد در هزینه‌های خانگی و دریافت هدایا از رهبران جهان، عناوین جنجالی زیادی را به خود اختصاص داده است. در سال ۲۰۱۹، او توافق‌نامه‌ای را پذیرفت تا به اتهامات مربوط به سوءاستفاده از ۱۰۰,۰۰۰ دلار بودجه عمومی برای سفارش غذاهای لوکس از سرآشپزهای مشهور در اقامتگاه رسمی نخست‌وزیر پاسخ دهد. او همچنین در محاکمه فساد بنیامین نتانیاهو درگیر شده است، که باعث ایجاد بحران سیاسی چند ساله در کشور شده است.

photo_2024-10-21_11-59-53

شکایت های شخصی

در طول سال‌ها، کارمندان خانگی سارا نتانیاهو به طور مداوم او را به خاطر رفتارهای انفجاری و بدرفتاری متهم کرده‌اند. در یکی از موارد، گفت‌وگوی تلفنی فاش‌شده‌ای از نتانیاهو منتشر شد که در آن به شدت بر سر منشی اش فریاد می‌زند به این دلیل که در ارسال فرم برای کاخ سفید به مدارک تحصیلی او اشاره نکرده است. در مورد دیگر، پرستار خانواده ادعا کرد که نتانیاهو او را به خاطر سوختن یک قابلمه سوپ اخراج کرده و او را بدون لباس و پاسپورت به پیاده‌رو پرتاب کرده است.

photo_2024-10-21_11-59-57 (2)

دو کارمند خانگی موفق به کسب غرامت در دعاوی حقوقی علیه نتانیاهو شده‌اند. در شهادت‌های دادگاه، یکی از خدمتکاران به سلیقه نتانیاهو در نوشیدنی شامپاین گران قیمت و کمیاب و دیگر تجملات گران‌قیمت اشاره کرد. دوستان و کارکنان این زوج مخوف در طول سال‌ها روایت‌هایی ازعصبانیت شدید نتانیاهو و وسواس غیرعادی او در مورد نظافت را به منتشر کردند. خانواده نتانیاهو خود را به عنوان قربانیان جنگ مطبوعاتی معرفی کرده‌اند و علیه اهود اولمرت، نخست‌وزیر سابق، به دلیل توصیف آنها به عنوان "بیمار روانی" شکایت کرده‌اند.

photo_2024-10-21_11-59-57 (5)

 

آیا سارا نتانیاهو در تصمیم‌گیری‌ها نفوذ دارد؟

منتقدان خانواده نتانیاهو، سارا نتانیاهو را به دخالت در تصمیم‌گیری‌های نخست‌وزیر متهم کرده‌اند. مقامات پیشین به‌تازگی در دادگاه شهادت داده‌اند که او نفوذ غیرمجاز بر انتصابات امنیتی ارشد داشته است. در ژانویه، یک ژنرال بازنشسته شهادت داد که سارا نتانیاهو برای انتصاب سمت منشی نظامی نخست‌وزیر، ۴۵ دقیقه با او مصاحبه کرده است، بعد از اینکه بنیامین نتانیاهو اتاق را ترک کرده بود. گیل تلشیر، استاد علوم سیاسی در دانشگاه عبری اورشلیم، گفت: "در چند سال گذشته، هیچ انتصاب مقام ارشدی وجود نداشته که توسط سارا مصاحبه یا تحت تأثیر قرار نگرفته باشد."

photo_2024-10-21_11-59-57 (4)

او متهم شده که شوهرش را به سمت متعصبین حزب سوق داده و به پیشبرد عزم دولت او برای اصلاح سیستم قضائی کشور کمک کرده است برنامه‌ای که برخی از بزرگ‌ترین اعتراضات در تاریخ اسرائیل را به راه انداخته و محکومیت گسترده‌ای از جامعه اسرائیل و سراسر جهان را به همراه داشته است.

 

میلیاردرهای فاسد

بنجامین نتانیاهو، یک میلیاردر فاسد است،  اوهمچنین با احتمال صدور کیفرخواست به اتهام رشوه، کلاهبرداری و نقض اعتماد در ماه‌های آینده روبروست.

در یکی از این موارد، نخست‌وزیر و همسرش مظنون به دریافت هدیه‌های لوکس، از جمله سیگار و شامپاین، از افراد ثروتمند، از جمله تهیه کنندگان هالیوودی مانند آرنون میلتچ، در ازای دریافت خدمات مالی یا شخصی هستند.

photo_2024-10-21_11-59-57

مرد جانی و نفر اول اسرئیلی ها به شدت از همسرش دفاع می کند او تأکید کرد که سارا در امور عمومی اسرائیل دخالت ندارد و او را به عنوان "یک قهرمان واقعی" توصیف کرد که "تکیه‌گاه رسانه‌ها" بوده است.

"هر کسی که به موقعیتی منصوب نمی‌شود یا هر کسی که از موقعیتی برکنار می‌شود، تنها راهش این است که به همسر من حمله رسانه را شروع کند.

"حقایق و حقیقت هیچ اهمیتی ندارند. سارا مدت‌هاست که یک تکیه‌گاه برای رسانه‌ها بوده است"

photo_2024-10-21_11-59-56

دیوانه و مستاصل

مریم و شلدون آدلسون میلیاردرهای قدرتمند یهودی به پلیس گفته‌اند که همسر نخست‌وزیر بنجامین نتانیاهو، سارا، "کاملاً دیوانه" است و به شدت مستاصل است.

این اظهارات از سوی میلیاردهای مالک روزنامه اسرائیل هیوم، که حامی نتانیاهو است، در متن‌هایی منتشر شده توسط شبکه 13 در روز یکشنبه از بازجویی این زوج در یکی از سه پرونده فساد مربوط به نخست‌وزیر به دست آمده است.

photo_2024-10-21_11-59-57 (2)

بر اساس این متن‌ها، شلدون آدلسون به بازرسان گفته است که سارا "به همسر من می‌گفت که اگر ایران به [اسرائیل] حمله کند، این به خاطر شما خواهد بود، چون به خوبی نتوانستیم در رسانه و تبلیغات موفق باشیم."

این فرد قدرتمند یهودی اضافه کرد: در یک شام، سارا کنترل خود را از دست داد و آن‌قدر بلند فریاد زد که نخست‌وزیر از ادلسون‌ها خواست که محل را ترک کنند.

او به آشپز گفت من خون تورو میخورم و از جان دادنت لذت میبرم من او را در آغوش گرفتم و به او گفتم، 'سارا، همه‌چیز خوب خواهد شد.

photo_2024-10-21_11-59-58 (2)

مهمترین چیزی که از همسر نتانیاهو وجود دارد رفتارهای غیرعادی و خشن او است و مهمترین نکته اینجاست که کل سیستم امنیتی این کشور اذعان دارند که این زن مخوف ترین و خطرناک ترین انسان در کل این سرزمین جعلی است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد