گوناگون

رونمایی از سبک ترین لپ تاپ جهان+ عکس

رونمایی از سبک ترین لپ تاپ جهان+ عکس

بدنه این دستگاه از فیبر کربن ساخته شده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از دیجیاتو، به نظر می‌رسد رقابت برای سبک‌تر و نازک‌تر کردن دستگاه‌ها به بازار لپ‌تاپ‌ها نیز رسیده است. فوجیتسو به‌تازگی لپ‌تاپ Zero Lifebook WU5/J3 را با وزن ۶۳۴ گرم معرفی کرده و ادعا می‌کند این سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیاست.

نیاز به لپ‌تاپ‌های سبک، قابل‌حمل و مقاوم اکنون بیشتر از گذشته شده و فوجیتسو نیز با درک این موضوع، لپ‌تاپ زیرو Lifebook WU5/J3 را معرفی کرده است. لپ‌تاپ جدید فوجیتسو می‌تواند ترکیبی از قابلیت‌های حمل آسان، دوام بالا و هوش مصنوعی را به کاربران ارائه دهد و گزینه‌‎ای ایده‌آل برای کسانی باشد که به‌دنبال خرید لپ‌تاپی سبک و قدرتمند هستند.

سایر مشخصات و جزئیات لپ‌تاپ فوجیتسو Zero Lifebook WU5/J3

Fujitsu Zero WU5/J3

وزن ۶۳۴ گرمی لپ‌تاپ فوجیتسو زیرو Lifebook WU5/J3 به این معنی نیست که این محصول دوام پایینی دارد. بدنه این محصول از فیبر کربن ساخته شده و حتی می‌تواند استانداردهای نظامی MIL-STD-810H را برآورده کند که به معنای دوام بسیار بالا در مقابل سقوط، ضربه و فشار است. برای کسانی که دائماً در سفر هستند و به لپ‌تاپی مقاوم نیاز دارند، این محصول جدید فوجیتسو می‌تواند گزینه مناسبی باشد. فوجیتسو پیش‌ازاین لپ‌تاپ دیگری با نام WU-X/G2 و وزن ۶۳۴ گرم معرفی کرده بود که از نمایشگر 13.3 اینچی استفاده می‌کرد.

لپ‌تاپ زیرو Lifebook WU5/J3 در دو پیکربندی با تراشه‌های اینتل Core Ultra 5 125U و اینتل Core Ultra 7 155U به مشتریان ارائه می‌شوند. میزان رم دستگاه نیز از ۸ تا ۶۴ گیگابایت و حافظه SSD نیز از ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت متغیر است و مشتریان می‌توانند بنابر نیاز خود یکی از این پیکربندی‌ها را انتخاب کنند.

پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌های لپ‌تاپ جدید فوجیتسو است. این لپ‌تاپ برای پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی کوپایلت ویندوز ۱۱ به واحد پردازش عصبی یکپارچه مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی لپ‌تاپ زیرو لایف‌بوک WU5/J3 می‌توان به حذف خودکار نویزهای پس‌زمینه حین تماس ویدئویی و سیستم اثر انگشت و تشخیص چهره برای ورود سریع‌تر و ایمن اشاره کرد.

Fujitsu Zero WU5/J3

در لبه کناری دستگاه نیز می‌توانید به دو پورت USB-A، دو پورت USB-C، یک پورت فول سایز HDMI، پورت اترنت، جایگاه کارت microSD و جک هدفون دسترسی داشته باشید. فوجیتسو ادعا می‌کند باتری این دستگاه برای استفاده‌های مختلف بین ۶ الی ۱۱ ساعت دوام می‌آورد. پشتیبانی از شارژ موبایل نیز از دیگر قابلیت‌های لپ‌تاپ Zero Lifebook WU5/J3 است.

قیمت لپ‌تاپ فوجیتسو از ۱۳۲۵ دلار آغاز می‌شود و فعلاً فقط مشتریان ژاپنی می‌توانند آن را سفارش دهند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد