گوناگون

سازمان هواپیمایی: وجه بلیت‌های استفاده نشده برمی‌گردد

 سازمان هواپیمایی: وجه بلیت‌های استفاده نشده برمی‌گردد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز ایرلاین‌های داخلی در منطقه طبق برنامه انجام می شود و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

جعفر یازرلو در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی داخلی به منطقه پروازهای خود را انجام می دهند، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای پروازهای رفت و برگشت ایرلاین های داخلی وجود ندارد و پروازها طبق برنامه انجام می شود.

وی افزود: مسافران برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زمان پرواز خود از شرکت هواپیمایی اطلاعات لازم را دریافت کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: فقط پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اتحادیه اروپا باطل شده است که وجه بلیت آن مسترد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مسافران می توانند شکایات و نظرات خود را در سایت سازمان هواپیمایی ثبت کنند که حتما به شکایات رسیدگی خواهد شد.

یازرلو  با بیان اینکه در خصوص استرداد وجه بلیت مسافران به کلیه شرکت‌های هواپیمایی خارجی بخشنامه  زده ایم، گفت: با بررسی‌های انجام شده و شکایات دریافتی از مسافران پروازهای تعلیق شده، مشاهده شد که برخی از شرکت‌های هواپیمایی استرداد وجه کامل بلیت مسافران را به هفته‌های بعد موکول کرده‌اند و این عمل موجب نارضایتی مسافران شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: برخی از شرکت‌های هواپیمایی در زمان استرداد وجه بلیت استفاده نشده با توجیه غیرقابل استرداد بودن تعرفه نسبت به کسر آن از وجه بلیت اقدام کرده‌اند در حالیکه این سازمان شرایط استرداد بلیت را طی بخشنامه‌های گذشته تحت عنوان غیرداوطلبانه الزام کرده است.

وی در پایان گفت: به کلیه شرکت‌های هواپیمایی خارجی ابلاغ می‌شود که ضمن عدم تعلل در استرداد وجه بلیت مسافران تمهیدات لازم بمنظور استرداد وجوه مزبور با قید فوریت انجام گرفته و نتیجه به دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شود. عدم استرداد وجه کامل بلیت‌های تماما استفاده نشده تحت هر عنوان تخلف محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد