گوناگون

هاشمی‌نسب: جوابت را بدهم بزرگ می‌شوی!

 هاشمی‌نسب: جوابت را بدهم بزرگ می‌شوی!

مهدی هاشمی‌نسب، مربی اسبق استقلال در مقطعی با یکی از مدیران پرسپولیس به شدت دچار مشکل شده بود.

حسین خبیری از اعضای سابق هیئت مدیره پرسپولیس اواخر مهر پارسال به ماجرای عدم صدور مجوز برای نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی اشاره کرده و با کنایه خطاب به مهدی هاشمی‌نسب و عوامل سازمان لیگ گفته بود: اتفاقاتی در لیگ رخ می‌دهد که واقعا تاسف‌بار است. حسینی که بیش از ۱۰۰ بازی ملی دارد و مدرک مربی‌گری B آسیا را نیز گرفته، نمی‌تواند روی نیمکت نشیند ولی مربی دیگری با تماس این و آن مشکلش حل شده و نیمکت‌نشین می‌شود.

این حرف واکنش مهدی هاشمی‌نسب را در پی داشت. مربی وقت استقلال در این رابطه طی مصاحبه‌ای که دوم آبان پارسال در خبرورزشی منتشر شد گفت: نمی‌خواهم اسم بیاورم چون بعضی‌ها گنده می‌شوند اما آقای مدیر! شما که سابقه روشنی در فوتبال و ورزش نداری، حد و اندازه خودت را بشناس. واقعا متاسفم بزرگان فوتبال باید خانه‌نشین شوند تا یک‌سری آدم گمنام پست بگیرند.

هاشمی‌نسب ادامه داد: آقاجان! با اسم سیدجلال حسینی که بازیکن تیم ملی این مملکت بوده بازی نکن. شاید کادر فنی پرسپولیس صلاح ندانسته سیدجلال روی نیمکت بنشیند وگرنه دست به تلفن شدن باشگاه شما هم بیش‌تر و هم تاثیرگذارتر است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد