گوناگون

انصراف هادی چوپان برای شرکت در آرنولد کلاسیک!

انصراف هادی چوپان برای شرکت در آرنولد کلاسیک!

هادی چوپان اعلام کرد برخلاف سال گذشته قصد ندارد در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا شرکت کند.

به گزارش پارسینه به نقل از انتخاب، گذشته بود که هادی چوپان بعد از نایب قهرمانی در مسترالمپیا 2023 تصمیم گرفت خودش را بلافاصله برای حضور در آرنولدکلاسیک آمریکا و البته با فاصله کمی برای آرنولدکلاسیک بریتانیا آماده کند.

چوپان که در غیاب درک لانسفورد و با حضور سامسون داوودا در هر دو رقابتی که در هفته‌های آخر اسفندماه 1402 برگزار شد، به عنوان قهرمانی رسید، جایزه خوبی را دریافت کرد و سپس برای مسترالمپیا استارت زد.

    اما آرنولد در پایان مسابقات سال گذشته اعلام کرد جایزه قهرمان دسته اوپن آرنولدکلاسیک آمریکا در سال 2025 مبلغ 500 هزار دلار خواهد بود. این مبلغ که حتی از جایزه قهرمان مسترالمپیا در سال 2023 هم بیشتر بود، باعث شد تا امسال برگزار کنندگان مسترالمپیا برای اینکه از قافیه عقب نمانند، جایزه قهرمان دسته اوپن را به 600 هزار دلار افزایش دهند.

به نظر می‌رسد جایزه 500 هزار دلاری خیلی از قهرمانان را مجاب کرده تا بعد از مسترالمپیا خودشان را برای آرنولدکلاسیک اوهایو هم آماده کنند. از جمله اینکه سامسون داوودا، قهرمان فعلی مسترالمپیا اعلام کرده قصد دارد در این رقابت حاضر شود.

شایعات در خصوص حضور یا عدم حضور هادی چوپان در آرنولدکلاسیک و رقابت دوباره او با سامسون داوودا هم در هفته‌های اخیر داغ شده بود، تا اینکه او دیروز در مراسم استقبال خود در شیراز اعلام کرد قصد ندارد در آرنولدکلاسیک شرکت کند. چوپان در این باره گفت: "برای آرنولدکلاسیک برنامه‌ای ندارم. چهار مسابقه سنگین را در یک سال اخیر پشت سر گذاشتم و بدنم نیاز به استراحت دارد. برای مسترالمپیا 2025 آماده می‌شوم."

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد