گوناگون

سورپرایز احتمالی خط دفاعی ایران مقابل قطر

سورپرایز احتمالی خط دفاعی ایران مقابل قطر

تیم ملی ایران با سورپرایز در خط دفاعی مقابل قطر به میدان می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت صالح حردانی و قدرت هجومی تیم ملی قطر در سمت چپ زمین شرایطی را ایجاد کرده تا شاید امیر قلعه نویی در بازی مقابل این تیم از یک مدافع با قابلیت دفاعی در ترکیب اصلی استفاده کند، محمد دانشگر یکی از بازیکنانی است که توانایی بازی در این منطقه را دارد.

محمد دانشگر اولین بازی ملی خود را مقابل آنگولا انجام داد و در دقیقه 93 مسابقه جانشین احسان حاج‌صفی شد تا دقایق کوتاهی در سمت چپ زمین به میدان برود تا رونمایی‌اش با پیراهن تیم ملی در پستی متفاوتی باشد!

دانشگر در تیم‌های باشگاهی خود سابقه حضور در پست هافبک دفاعی، دفاع چپ و راست را در تجربه دارد و مسابقات زیادی را به ویژه زمانی که با پیراهن استقلال بازی می‌کرد در پست دفاع راست به میدان رفت و این مسئله می‌تواند نیم نگاهی در کادرفنی ایجاد کند تا از این بازیکن در سمت راست خط دفاعی استفاده کند.

قطری‌ها در سمت چپ زمین ادمیلسون ژونیور و عبدالکریم را در اختیار دارند که شاید کادرفنی تیم ملی را مجبور کند تا از یک مدافع ایستا و قابلیت فیزیکی و دفاعی بالاتر نسبت به آریا یوسفی استفاده کند و برنامه ویژه‌ای برای مهار بازیکنان تکنیکی و سرعتی این تیم در نظر بگیرند.

دور از انتظار نخواهد بود که تیم ملی با سورپرایز غافلگیر کننده در خط دفاعی بازی را آغاز کند، این غافلگیری حتی می‌تواند حضور میلاد محمدی در سمت راست و امید نورافکن در سمت چپ زمین باشد و احتمالات مختلف دیگر!

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد