گوناگون

کتک‌ زدن همسر با کمربند به فاجعه ختم شد

کتک‌ زدن همسر با کمربند به فاجعه ختم شد

زن جوان بعد از دعوا با شوهرش و کتک‌خوردن از او با کمربند، فوت شد.عصر چهارشنبه هجدهم مهر امسال مرگ مشکوک زنی جوان به پلیس۱۱۰تهران گزارش شد‌.

به گزارش پارسینه؛ زن جوان بعد از دعوا با شوهرش و کتک‌خوردن از او با کمربند، فوت شد.

عصر چهارشنبه هجدهم مهر امسال مرگ مشکوک زنی جوان به پلیس۱۱۰تهران گزارش شد‌. در ادامه ماموران کلانتری خلیج‌فارس برای بررسی ماجرا به خانه این زن درهمان حوالی اعزام شدند. امدادگران اورژانس به ماموران گفتند، زن جوان فوت کرده و مرگ او مشکوک است، چرا که با وجود آثار کبودی زیادی روی بدن، احتمال دارد به قتل رسیده باشد.

بنابراین با گزارش موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران شوهر این زن بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد. ماموران با دیدن دو فرزند زن فوت شده به تحقیقات اولیه از آنها پرداختند و معلوم شد والدین‌شان صبح با هم دعوا کردند و مادرشان کتک خورده است. وقتی آنها از مدرسه بازگشتند، حال مادرشان بد شده و فوت کرده است.با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران به تحقیق از شوهر این زن پرداختند که او مدعی شد نمی‌دانم چه بر سرهمسرم آمده که فوت شده است. ماموران که متوجه شده بودند این زوج با هم دعوا و درگیری داشتند به تحقیقات دوباره از مرد خانواده پرداختند که او این‌بار گفت‌:من وهمسرم اختلاف‌ خانوادگی پیداکردیم و با هم دعوا‌های زیادی داشتیم. با بالا گرفتن درگیری‌مان روز چهارشنبه اعصابم به‌هم ریخت و او را به‌شدت با کمربند کتک زدم. بعد به محل کارم رفتم‌.

عصر وقتی برگشتم همسرم داشت جاروبرقی می‌کشید که یکدفعه حالش بد شد و به اورژانس خبر دادم که معلوم شد زنم فوت کرده است.  محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: کارشناسان پزشکی قانونی در نظریه اول خود، علت مرگ این زن را به احتمال زیاد مصرف قرص اعلام کردند؛ بنابراین قرار شد پزشکی قانونی علت دقیق مرگ او را از طریق سم‌شناسی مشخص کند.   

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد