گوناگون

آلمان ۲-۰ دانمارک؛ صعود قاطع شاگردان ناگلزمن

آلمان 2-0 دانمارک؛ صعود قاطع شاگردان ناگلزمن

امشب دو تیم آلمان و دانمارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر تلاش کنند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، هوای آلمان امشب بارانی پیش‌بینی شده است. حال و هوا بی‌شباهت به نبردهای باستانی نخواهد بود. ژرمن‌ها باید در برابر تیمی بایستند که وارثان ماجراجویی و تاخت و تاز در قلب اروپا هستند و باید زیر باران شدید از سد تیم سرسخت، جنگنده و غیر قابل پیش‌بینی دانمارک عبور کنند. برای میزبان رقابت‌ها آسان و حتی قابل تصور نیست در این مرحله با جام وداع کند و آلمانی‌ها یقینا ورزشگاه ایدونا پارک را مملو از جمعیت می‌کنند تا شاهد برتری تیم ملی کشورشان در برابر حریف باشند. حریف در تاریخ و شب‌های بارانی دیگری مثل امشب در دوران باستان ثابت کرده نه از تعداد کم سپاهیان خودشان و تعداد بیشتر ارتش حریف هراسی دارد و نه در هیچ مقطع تاریخی خودش را دست کم نخواهد گرفت. وایکینگ‌ها شب‌های بارانی‌تر از این را در برابر حریفانی بزرگ‌تر هم با صلابت و شایستگی پشت سر گذاشته‌اند؛ بنابراین نتیجه بازی برخلاف آب و هوای ورزشگاه خانگی دورتموند قابل پیش‌بینی نخواهد بود. تنها پدیده قابل پیش‌بینی درون میدان، کیفیت بازی 2 تیم است و یقین داریم برای به وجد آوردن سکوها کم نخواهند گذاشت. یورو 2024 با دیدار آلمان و دانمارک به اوج حساسیت خودش باز می‌گردد.

آلمان: نویر، رودیگر، رائوم، کیمیش، شلوتربک، آندریش، کروس، گوندوغان، سانه، موسیالا و هاورتس

دانمارک: اشمایکل، کریستنسن، وسترگارد، اندرسن، مائله،‌ هویبرگ، دلانی، باه، اولسن، اریکسن و هویلوند

آلمان ۲-۰ دانمارک (جمال موسیالا دقیقه ۶۸): سانتر اشلوتربک پشت مدافعان دانمارک فرود آمد و موسیالا در موقعیت تک به تک با اشمایکل به سادگی دروازه او را باز کرد.

دقیقه ۶۵: شلیک محکم هویلوند با مهار نویر همراه شد تا دروازه آلمان همچنان بسته بماند.

دقیقه ۶۳: حرکت تند و تیز سانه با همکاری این بازیکن و هاورتز همراه شد و یک-دوی آنها در محوطه جریمه تکمیل شد اما سانه ضربه خوبی به توپ نزد.

دقیقه ۵۸: استارت و کنترل فوق العاده هاورتز با یک ضد حمله برق آسا همراه شد اما ضربه چیپ او از کنار چارچوب فلزی اشمایکل گذر کند.

آلمان ۱-۰ دانمارک (کای هاورتز دقیقه ۵۳): کنج دروازه اشمایکل جایی بود که هاورتز توپش را به آنجا فرستاد و گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۵۰: موسیالا این شانس را داشت تا در مرکز محوطه جریمه سانه را صاحب توپ کند اما این اتفاق نیفتاد.

دقیقه ۴۸: ارسال اریکسن به داخل محوطه جریمه با توپ‌گیری میایله همراه شد که توپ توسط او به باکس محوطه برگشت داده شد و آندرسون با ضربه پای چپ خود دروازه نویر را باز کرد اما مشخص شد گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است و گل رد شده است.

دقیقه ۴۵: پولسن در موقعیت تک به تک با نویر بود اما رودیگر با قدرت بدنی خود مانع شد و پس از آن هم هویلوند با توجه به خروج به موقع نویر نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه ۴۱: اشتباه اشلوتربک در شش قدم باعث شد هویلوند به موقع توپ گیری کند اما ضربه او با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: ارسال کروس مجددا دردسرساز شد ولی این بار ضربه سر هاورتز توسط اشمایکل مهار شد و موج دوم حمله هم توسط ویرتز پایه‌ریزی شد که این بار ضربه سر فولکروگ کیفیت لازم را نداشت.

دقیقه ۳۶: پس از ده دقیقه بازی مجددا از سر گرفته شد.

دقیقه ۳۵: بازی به دلیل شدت باران با نظر مایکل الیور داور انگلیسی بازی متوقف شد.

دقیقه ۳۰: ضربه ایستگاهی اریکسن به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: دانمارک موفق شد فشار اولیه تیم ملی آلمان را کنترل کند و اکنون در تلاش است تا بتواند با ضد حمله دروازه نویر را باز کند.

دقیقه ۱۱: مجددا ارسال کروس از روی نقطه کرنر روی سر اندریچ فرود آمد که این بار اشمایکل این توپ را سیو کرد.

دقیقه ۱۰: بازیسازی بینظیر رودریگز از عقب زمین توپ را به هاورتز رساند اما باز هم مهار خوب پیتر، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶: باز هم ارسال کروس از نقطه کرنر با ضربه سر اشلوتربک همراه شد اما این بار اشمایکل توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳: ارسال کروس از روی نقطه کرنر با ضربه سر اشلوتربک همراه شد و توپ درون دروازه قرار گرفت اما مشخص شد مدافع ژرمن‌ها در هنگام ضربه زدن خطا صورت گرفته است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد