گوناگون

پایان شایعات درباره سردار قاآنی

پایان شایعات درباره سردار قاآنی

بعد از 2 هفته جنجال و حاشیه‌سازی درباره وضعیت سلامی فرمانده کل سپاه قدس بالاخره غائله ختم شد.

نامه نیوز نوشت: بعد از 2 هفته جنجال و حاشیه‌سازی درباره وضعیت سلامی فرمانده کل سپاه قدس بالاخره غائله ختم شد. از همان حمله اول رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت سید حسن نصرالله شد تا حالا می‌گفتند که وضعیت سردار قاآنی مشخص نیست. یکی می‌گفت ارتباط با او قطع شده، دیگری می‌گفت مجروح شده و ... . در تازه‌ترین ادعاها رویترز ادعا کرده بود که هفته پیش در بیروت دیده شده و دیگر خبر نیست! منابع داخلی اما در همه این مدت تکذیب می‌کردند. البته خبر رسمی و بیانیه‌ای در کار نبود. مثلا یک منبع آگاه و نزدیک به سردار قاآنی به «نامه نیوز» گفته بود که سردار در سلامت کامل است.

درباره عدم صدور بیانیه هم معاون هماهنگ کننده سپاه قدس همین دیروز توضیح داد که چون سردار خوب است و مشغول فعالیت، نیازی به صدور بیانه نیست.

در نهایت اما این حواشی وقتی مام شد که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز با اعترافی به شایعه‌سازی‌های چند روزه درباره سردار اسماعیل قاآنی پایان داد و اعلام کرد که ارتش اسرائیل فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار نداده و معتقد است که او زنده است.

 این خبر را رئیس سرویس خارجی وب‌سایت اسرائیلی «والانیوز» روز دوشنبه بعد از چند روز شایعه‌سازی صهیونیست‌ها درباره احتمال شهادت یا زخمی شدن «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس در حملات اخیر اسرائیل در بیروت اعلام کرده است.

خاطرها اما وقتی جمع شد که مجری برنامه هفتمین اجلاس بین المللی هبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، با اشاره به پیام سردار قاآنی و علت عدم حضور او گفت: «با همه شایعات و با همه بوق‌های خبری که رسانه‌های مختلف غربی و مخصوصاً در مجازی رسانه‌های تلگرامی در این چند روز فریاد می‌کشیدند، سردار سرافراز اسلام فرمانده معزز نیروی قدس حاج اسماعیل قاآنی ضمن ابلاغ سلام محضر یکایک حاضران در همایش از اینکه به دلیل جلسه‌ای مهم فرصت حضور نیافتند، عذرخواهی کردند.»

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد