گوناگون

ترکیب پیشنهادی به پرسپولیس!

ترکیب پیشنهادی به پرسپولیس!

عملکرد خوب سهیل صحرایی می‌تواند گاریدو را به استفاده از زوج جدیدی در منطقه راست ترغیب کند.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرورزشی، سهیل صحرایی بعید ترین گزینه‌ای بود که هواداران پرسپولیس برای حضور در منطقه راست خط دفاعی پیش بینی می‌کردند اما گاریدو که نشان داده جسارت فوق العاده‌ای در میدان دادن به بازیکنان جوان تیمش دارد در دقایق پایانی نیمه اول سهیل صحرایی ۲۱ ساله را به عنوان جانشین فرشاد فرجی که مصدوم شده بود به میدان فرستاد. بی تردید هنگامی که تابلوی تعویض بالا رفت و قرار شد شماره ۷۶ راهی میدان شود کمتر کسی فکر می‌کرد که این بازیکن جوان هم بتواند اکرم عفیف را به این خوبی مهار کند و هم به تنهایی قادر باشد با نفوذهای پیاپی اش خط دفاعی پر ادعای السد را به هم بریزد.

اما سهیل صحرایی تا اندازه‌ای خوب و آماده نشان داد که صفحه رسمی آکادمی باشگاه پرسپولیس در مطلبی به تمجید از عملکرد سهیل صحرایی پرداخت و حضورش در لیگ نخبگان را افتخاری برای این آکادمی عنوان کرد. این صفحه با انتشار تصویری از سهیل نوشت: «سهیل صحرایی مدافع پرسپولیس که محصول آکادمی پرسپولیس است دیدار با السد به جای فرشاد فرجی به زمین رفت تا افتخاری تاریخی نصیب آکادمی باشگاه پرسپولیس شود»

در این میان نکته‌ای که می‌تواند مورد توجه گاریدو قرار بگیرد به استفاده از ترکیبی تازه در منطقه راست سرخ ها برمی‌گردد. به گونه‌ای که سرمربی اسپانیایی سرخ ها می‌تواند با به کارگیری سهیل صحرایی در پست دفاع راست و گماردن ایوب العملود به عنوان وینگر با توجه به تمایل بالای این بازیکن به نفوذ و حمله، به زوج تازه‌ای در منطقه راست فکر کند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد