گوناگون

رویای استقلال؛ خداحافظی بختیاری زاده با طعم پیروزی

رویای استقلال؛ خداحافظی بختیاری زاده با طعم پیروزی

اعضای کادرفنی استقلال خیلی دوست دارند با پیروزی در یک بازی مهم از این تیم خداحافظی کنند.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرورزشی، امشب استقلال در شرایطی در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر عربستان می رود که همه می دانند بعد از این بازی سهراب بختیاری زاده دیگر مسول فنی این تیم نیست؛ هر چند که ممکن است به عنوان مربی به کادرفنی پیتسو موسیمانه اضافه شود.

در جمع اعضای کادرفنی استقلال به نظر می رسد در پایان بازی با النصر، ماموریت محمد نوازی و بهزاد غلامپور با این باشگاه به پایان می رسد. اما هنوز چیزی به صورت رسمی به این ۲ مربی اعلام نشده است.

علی شیخ الاسلامی هم که به عنوان آنالیزور در کادرفنی سهراب بختیاری زاده حضور دارد، برای ادامه کار در باشگاه استقلال  منتظر تصمیم نهایی موسیمانه است.

با این شرایط شاید امشب آخرین بازی سهراب بختیاری زاده و اعضای کادرفنی اش باشد و به همین دلیل، آنها انگیزه زیادی دارند تا پروژه کوتاه مدت شان را با یک پیروزی بزرگ تمام کنند.

بختیاری زاده تا کنون در ۲ بازی برابر هوادار و ذوب آهن هدایت استقلال را برعهده داشته است که در اولی پیروز شده و در بازی دوم شکست سنگینی تجربه کرده است و در صورت پیروزی یا حتی تساوی برابر النصر می تواند ادعا کند کارنامه قابل دفاعی در این تیم داشته است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد