گوناگون

واکنش قلعه نویی به تساوی ایران مقابل ازبکستان: تبریک می‌گویم!

واکنش قلعه نویی به تساوی ایران مقابل ازبکستان: تبریک می‌گویم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی برابر ازبکستان گفت: با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت کردیم.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه بنیادکار تاشکند مهمان ازبکستان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تبریک می‌گویم چون دو تیم فوتبال با خیلی کیفیتی بازی کردند. به بازیکنان خودم افتحار می‌کنم که در این جو سنگین یک بازی تاکتیکی با برنامه و درگیر شونده انجام دادند. از نظر آماری هم بالاتر از حریف بودیم. از داور بازی هم تشکر می‌کنم اما فکر می‌کنم دو پنالتی و دو امتیاز از این بازی طلبکار شدیم. با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت کردیم.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد