گوناگون

در بیانیه سازمان بسیج اساتید کشور تاکید شد؛

خون شهید السنوار؛ شعله‌ای برای تسریع نابودی رژیم صهیونیستی


خون شهید السنوار؛ شعله‌ای برای تسریع نابودی رژیم صهیونیستی

سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد: خون یحیی السنوار همچون دیگر فرماندهان شهید مقاومت، به‌زودی مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد و این جنایات تنها به تقویت عزم جبهه مقاومت منجر خواهد شد.

به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، شهادت هنر مردان خداست و در راه مقاومت و دفاع از مظلومان جهان، خون شهیدان همچون مشعلی فروزان راه آینده را روشن می‌سازد. یحیی السنوار، فرمانده بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با فداکاری و ایستادگی در برابر ظلم و ستم، به نمادی جاودان از مقاومت بدل شد. سازمان بسیج اساتید کشور با گرامیداشت یاد و خاطره این قهرمان شجاع، بر ضرورت تداوم راه او و دفاع از ملت‌های مظلوم تأکید دارد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.(169/آل عمران)

شهادت هنر مردان خداست و یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکی از هنرمندان بزرگ و شجاع این میدان بود که تنها 25 سال از عمر بابرکت خود را در زندان های رژیم سفاک صهیونی و در بدترین شرایط و زیر سخت ترین شکنجه های روحی و جسمی سپری کرد و حالا علی رغم رسیدن به بالاترین جایگاه های مقاومت فلسطین، شجاعانه و دلاورانه در خط مقدم مبارزه با رژیم کودک کش حاضر و معادلات مقابله با دشمن متجاوز را تغییر می دهد. 

سگ هار منطقه که در حیات ننگین خود میلیون ها انسان را شهید، مجروح و آواره کرده است و در یکسال گذشته نیز بدترین ددمنشی ها را به کار برده و تلاش کرده تا با کودکشی و قتل عام زن و مرد و پیر و جوان اهداف نامشروع خود را به منصه ظهور برساند، با دستانی خالی و شکست خورده در میدان جنگ تحمیلی علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان و تهاجم های پی در پی به سوریه و یمن، گمان می کند با حذف فیزیکی فرماندهان مقاومت، قطار مقاومت از حرکت ایستاده و یا دچار کندی و انحراف می شود. 

از این رو، سازمان بسیج اساتید کشور با تاکید بر اینکه همه این ترور و تجاوزها، نسل کشی و کودک کشی ها، توحش و ددمنشی با حمایت استکبار جهانی و بویژه آمریکای جنایتکار صورت می گیرد، اعلام می دارد:

1- سکوت بی سابقه و همسویی عجیب مجامع بین المللی با جنایات توقف ناپذیر باند تروریست و تبهکار رژیم صهیونیستی در منطقه موجب گردید، سردمداران تبهکار این ولیده نامشروع پا را فراتر از خطوط قرمز گذاشته و با حذف فیزیکی و ترور رهبران محبوب ملت های فلسطین و لبنان، رویای سخیف و کودکانه خود یعنی اشغال نیل تا فرات را پی بگیرند که این موضوع با شجاعت و ادامه رهبران جدید مقاومت در منطقه هیچگاه محقق نخواهد شد.

2- خون شهید السنوار مانند خون شهید نصرالله و شهید هنیه، عزم مقاومت منطقه را که متکی به یک شخص نیست برای ریشه کن کردن رژیم نامشروع صهیونی جزم خواهد کرد و روسا و فرماندهان رژیم کودک کش برخلاف فرمانده جسور حماس راهی جز خزیدن به پناهگاه ها ندارند. اسطوره به یادماندنی مبارزه در فلسطین تا آخرین نفس در میدان حاضر بود و جنگید و به نماد و الگوی دیگری برای مبارزه با ظلم و استکبار در طول تاریخ بدل شد و این الگو در اندک زمان باقی مانده برای رژیم سفاک و جعلی کشنده و عذاب آور است و پس از نابودی قریب الوقوع آنها، استکبار جهانی بویژه آمریکا و انگلیس که همواره با سیاست ها و دخالت های خود منطقه را به چالش کشیده اند خواهند دید که الگوی شهید السنوار لحظه ای آنها را آسوده نخواهد گذاشت.

3-  فرهیختگان، دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان عزیز ضمن تجلیل و همراهی با بیداری و حضور خیابانی اقشار مختلف مردم جهان بویژه دانشگاه های گوناگون در اعلام تنفر عمومی از رژیم تروریست صهیونیستی، به رسالت خویش در امر تبیین و روشنگری، هدایت افکار عمومی و کمک های مالی عمل نموده و در این روزهای غمبار بشری در کنار مردم مظلوم و مقتدر غزه و لبنان که فرماندهان و رهبران بزرگ خود را از دست داده اند قرار گرفته و با روشنگری خویش رسالت تاریخی خود را در نهادینه سازی گفتمان آزادی قدس و نابودی رژیم کودکش صهیونیستی انجام خواهند داد.

در خاتمه ضمن تبریک و تسلیت شهید والا مقام یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  خطاب به دشمنان امت اسلام و ملت های مظلوم جهان یادآور می شود ترور و حذف فیزیکی شخصیت های بزرگ سیاسی و مذهبی رویه ‌ای غلط و برآمده از خوی وحشی گرایانه  رژیم صهیونی است که زاییده سردمداران پلید غربی هستند و این رویه در جغرافیای منطقه محصور نخواهد و ماند و دیر یا زود گریبان جهان را خواهد گرفت؛ آگاه باشید خون شهدای بزرگ، خون شهید السنوار، نصرالله و هنیه، حاج قاسم و فرماندهان سپاه اسلام ثمره ای کمتر از پیروزی جبهه مقاومت و آزادی فلسطین و قدس شریف نخواهد داشت. ان شاءالله تعالی

سازمان بسیج اساتید کشور

28 مهر 1403

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد