گوناگون

معاون سپاه قدس: حال سردار قاآنی خوب است

معاون سپاه قدس: حال سردار قاآنی خوب است

ایرج مسجدی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه امروز درباره سلامتی سردار قاآنی گفت: بسیاری از ما می‌پرسند‌که سردار قاآنی چه شد؟ ایشان در صحت و سلامت است و مشغول فعالیت هستند. برخی می‌گویند که بیانیه بدهید. چرا بیانیه؟ نیازی نیست چنین اقدامی انجام شود. معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: حال سردار قاآنی خوب است و مشغول فعالیت هستند. معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه، ایرج مسجدی امروز در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی درباره سلامتی سردار قاآنی گفت: بسیاری از ما می‌پرسند‌که سردار قاآنی چه شد؟ ایشان در صحت و سلامت است و مشغول فعالیت هستند. برخی می‌گویند که بیانیه بدهید. چرا بیانیه؟ نیازی نیست چنین اقدامی انجام شود. وی درباره اوضاع کشور ادامه داد: اسرائیل غاصب بعد از کشتار وحشیانه در منطقه امروز به سراغ حزب‌الله به عنوان بازوی اصلی مقاومت و پشتیبان غزه رفته است. آن‌ها جنگ را با دستگاه پیجر شروع کردند و سید مقاومت را به شهادت رساندند و امروز هم‌ هر روز تعدادی از مردم مظلوم را در ضاحیه‌ به شهادت می‌رسانند.

به گزارش پارسینه به نقل از انتخاب، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: حال سردار قاآنی خوب است و مشغول فعالیت هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه، ایرج مسجدی امروز در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی درباره سلامتی سردار قاآنی گفت: بسیاری از ما می‌پرسند‌که سردار قاآنی چه شد؟ ایشان در صحت و سلامت است و مشغول فعالیت هستند. برخی می‌گویند که بیانیه بدهید. چرا بیانیه؟ نیازی نیست چنین اقدامی انجام شود. 

وی درباره اوضاع کشور ادامه داد: اسرائیل غاصب بعد از کشتار وحشیانه در منطقه امروز به سراغ حزب‌الله به عنوان بازوی اصلی مقاومت و پشتیبان غزه رفته است. آن‌ها جنگ را با دستگاه پیجر شروع کردند و سید مقاومت را به شهادت رساندند و امروز هم‌ هر روز تعدادی از مردم مظلوم را در ضاحیه‌ به شهادت می‌رسانند. 

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد