گوناگون

خیانت آنتونیو باندراس به همسرش و تاوان عجیبی که بابت این کار پرداخت + تصاویر

خیانت آنتونیو باندراس به همسرش و تاوان عجیبی که بابت این کار پرداخت + تصاویر

آنتونیو باندراس به دلیل خیانتش به آنا لزا، تاوان سخت و عجیبی را پرداخت که هنوز هم موضوع بحث کاربران در شبکه های اجتماعی است.

به گزارش پارسینه، آنتونیو باندراس با حدود چهار دهه فعالیت حرفه ای، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود تثبیت کرده است. از «زورو» تا حضور در انیمیشن «شرک»، بازیگر اسپانیایی تبار، اثری محو نشدنی در فیلم‌های لایو اکشن و انیمیشن بر جای گذاشته است. باندراس با انبوهی از جوایز ، بارها و بارها با بازی‌های شگفت‌انگیز خود ثابت کرده است که یکی از رقبای اصلی در سینما است.

آنتونیو باندراس علیرغم این که یک بازیگر حرفه ای فوق العاده روی پرده سینماها است کمی در خارج از صفحه نمایش و در زندگی شخصی آسیب دیده است. او دو بار ازدواج کرد که هر دو به طلاق انجامید. 

IMG_20241025_130649_512

در حالی که باندراس بیشتر در زندگی شخصی اش به ازدواج با ملانی گریفیث شناخته می شود، اولین ازدواج او با بازیگر، آنا لزا بود که واقعاً به اموال او آسیب زد.

با این اوصاف، داستان بین باندراس و لزا دقیقاً چیست و او چگونه از نظر مالی این بازیگر را تحت فشار گذاشت؟

یک عاشقانه خطرناک

آنتونیو باندراس و آنا لزا پس از تنها شش ماه قرار ملاقات، در یک ازدواج عاشقانه با هم ازدواج کردند. لزا در ابتدا معلم خصوصی و مترجم انگلیسی باندراس بود (چون باندراس به هیچ عنوان با انگلیسی آشنایی نداشت) و این ارتباط به سرعت به یک رابطه عاشقانه تبدیل شد. باندراس در یک مصاحبه گفت: "او به من کمک کرد تا فیلمنامه "Los Reyes del Mambo" را ترجمه کنم... این به من اعتماد به نفس زیادی داد." باندراس با ابراز قدردانی از او ادامه داد: «بدون او من این نقش را نمی گرفتم».

این زوج، به دلیل خیانت باندراس در سال ۱۹۹۵ طلاق گرفتند. پس از طلاق، لزا خانه خود را به ارزش ۳.۴ میلیون یورو (نزدیک به ۴ میلیون دلار) حفظ کرد و مستحق دریافت نفقه ماهانه ۱۲۰۰۰ یورو بود. همچنین ۵۰ درصد از درآمد فیلم های باندراس در طول دوران ازدواجشان به لزا رسید.

پس از طلاق، مشخص شد که آنا لزا بازیگری را ترک کرده و در سال ۲۰۰۰ با دارما ویارئال، مستندساز، ازدواج کرد. 

آنتونیو باندراس در همان سالی که از لزا جدا شد، با ملانی گریفیث ازدواج کرد. این زوج قدرتمند یک دختر به نام استلا باندراس دارند.

IMG_20241025_131541_451

در سال ۱۹۹۶، باندراس و مدونا در فیلمی به نام Evita در کنار هم بودند و ملانی گریفیث که ظاهراً حسود یا شاید محتاط بود، آنها را زیر نظر داشت. این جنجال به حدی در مطبوعات منتشر شد که گریفیث گفت که او از حضور در مجموعه Evita محروم شده است.

البته هیچ ارتباطی بین مدونا و باندراس شکل نگرفت اما مدونا بعدها طی مصاحبه ای گفت: 

 «ای کاش. من علاقه زیادی به آنتونیو باندراس داشتم، اما او با ملانی گریفیث بود و هرگز او را ترک نکرد».

IMG_20241025_132631_797

در سال ۲۰۱۵، باندراس و گریفیث در بیانیه‌ای قصد طلاق خود را «به شیوه‌ای دوستانه» اعلام کردند. طبق دادخواستی که در دادگاه عالی لس آنجلس ارائه شده‌است، این زوج «اختلافات آشتی ناپذیری» داشتند که منجر به جدایی آنها شد. طلاق در دسامبر ۲۰۱۵ رسمی شد، اما با این وجود باندراس و گریفیث همچنان دوستان صمیمی هستند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد