گوناگون

طرح تحویل خودروهای اکستریم وی ایکس

طرح تحویل خودروهای اکستریم وی ایکس

طرح فروش 2 خودرو جدید و لوکس اکستریم در ایران آغاز شد.

مراحل بعدی تحویل خودروهای اکستریم وی ایکس زودتر از موعد مقرر آغاز خواهد شد.

 

معرفی اکستریم وی ایکس: پرچمدار لوکس جدید

به گزارش پرشین خودرو ، خودروی اکستریم وی ایکس به عنوان پرچمدار برند لوکس اکستریم، با هدف ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد و متناسب با سوخت داخلی ایران طراحی شده است.

مشخصات فنی

اکستریم وی ایکس مجهز به موتور ۲ لیتری، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ با فناوری توربوشارژ و سیستم پاشش مستقیم سوخت است. این پیشرانه می‌تواند ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، که آن را به یکی از قدرتمندترین خودروهای مونتاژی در بازار ایران تبدیل می‌کند.

قدرت این خودرو از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت شرکت معتبر AISIN ژاپن منتقل می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز اکستریم وی ایکس، سیستم چهار چرخ محرک (AWD) آن است که در میان خودروهای مونتاژی ایران کم‌نظیر به شمار می‌رود. سیستم تعلیق مک‌فرسون در محور جلو و مولتی‌لینک در محور عقب، سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌آورد.

 

محصولات جدید اکستریم

برند اکستریم همچنین از دو مدل دیگر به نام‌های TXL و LX رونمایی کرده است:

  • تی ایکس ال (TXL) : این کراس اوور سایز متوسط با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ، ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک آن، نیروی موتور را به چهار چرخ منتقل می‌کند. این خودرو قادر است به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

  • اکستریم ال ایکس (LX) : این مدل به موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر به چهار چرخ منتقل می‌شود. ال ایکس می‌تواند به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا صد آن ۸.۸ ثانیه است. مصرف سوخت شهری این خودرو ۹.۲ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.

نتیجه‌گیری

فروش این دو خودروی لوکس به زودی توسط برند اکستریم آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که با این دو کراس اوور جدید، برند اکستریم بار دیگر همگان را شگفت‌زده کند.

 

منبع: اقتصاد ۱۰۰

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد