گوناگون

دیوارپوش مناسب برای محیط های مرطوب

دیوارپوش مناسب برای محیط های مرطوب

دیوارپوش‌ها از ورود نم به داخل دیوار جلوگیری می کنند و مانع از افزایش رطوبت می شوند.

پارسینه: استفاده از دیوارپوش مناسب برای محیط‌های مرطوب و نم‌دار را جدی بگیرید. دیوارپوش‌هایی که از ورود نم به داخل دیوار جلوگیری کنند و مانع از افزایش رطوبت شوند. فضاهایی مانند حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و موارد دیگر، از جمله محیط‌های مرطوب هستند که کف، سقف و دیوارهای آن‌ها در معرض رطوبت قرار دارند و برای جلوگیری از آسیب باید مقاومت آن‌ها را افزایش دهیم.

کاشی؛ محبوب ترین دیوارپوش برای محیط های مرطوب

وقتی صحبت از دیوارپوش مناسب برای محیط های مرطوب می‌شود، اولین گزینه‌ای که به ذهن خطور می‌کند، کاشی است. کاشی‌ها در اندازه‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در دسترس هستند و برای دیوار و کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شوند.

کاشی‌ها اغلب از جنس سنگ گرانیت و مرمر هستند و به‌سادگی نصب می‌شوند؛ اما هزینه تعویض آن‌ها بالا است. این دیوارپوش‌ها ضد‌آب هستند و برای محیط‌های مرطوب گزینه ایده‌آلی به شمار می‌روند؛ اما در برابر ضربه مقاومت پایینی دارند و به‌سرعت ترک می‌خورند. همچنین در گذر زمان کدر می‌شوند.

دیوارپوش سنگی؛ مقاوم بالا و طرح های متنوع

دیوارپوش‌های سنگی از مقاوم‌ترین انواع دیوارپوش‌ مناسب برای محیط های مرطوب هستند. این دیوارپوش‌ها از ترکیب پودر سنگ و پی وی سی تشکیل شده‌اند و از نفوذ رطوبت به داخل دیوار جلوگیری می‌کنند. دیوارپوش سنگی، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد و برای استفاده در انواع محیط‌های مرطوب مثل حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه مناسب است.

تعمیر دیوار نم‌زده بسیار دشوار است. حتی اگر دیوار نم‌دار در ساختمان وجود داشته باشد، دیوارپوش سنگی مانع از افزایش میزان رطوبت می‌شود. پس با خیال راحت می‌توانید در انواع محیط‌های نم‌زده و مرطوب از این مدل دیوارپوش مقاوم و جذاب استفاده کنید.

دیوارپوش میکرو‌سمنت؛ ظاهر مدرن و مقاومت بالا

اگر به‌دنبال دیوارپوش مناسب برای محیط های مرطوب هستید، محال است نام دیوارپوش میکرو‌سمنت را نشنیده باشید. این دیوارپوش‌ها چند‌لایه و ضد‌آب هستند و حتی در مرطوب‌ترین محیط‌ها همچون حمام نیز استفاده می‌شوند. دیوارپوش میکرو‌سمنت با ظاهر مدرن و مقاومت بالا، توجه بسیاری از ساختمان‌سازها را به خود جلب کرده است.

این دیوارپوش روی همه سطوح قابل اجرا است و وزن بسیار پایینی دارد. ظاهر زیبا و مدرن، طول عمر بالا و خاصیت آنتی‌باکتریال از سایر ویژگی‌های مثبت دیوارپوش میکرو‌سمنت به شمار می‌روند.

دیوارپوش لمینت؛ تایل های چند لایه با طرح لوکس

 

Screenshot 2024-10-09 135532

دیوارپوش‌های لمینت، تایل‌هایی لایه‌ای هستند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. البته این دیوارپوش‌ها قابل مقایسه با دیوارپوش‌های سنگی، کاشی و پی وی سی نیستند؛ اما تا حد قابل‌توجهی از نفوذ رطوبت به داخل دیوار جلوگیری می‌کنند. برای محیط‌های مرطوب از جمله آشپزخانه، حمام یا سرویس بهداشتی می‌توانید از انواع دیوارپوش لمینت استفاده کنید. طراحی جذاب، قیمت مناسب و نصب آسان از جمله مزایای این دیوارپوش‌ها محسوب می‌شوند.

دیوارپوش پی وی سی؛ بهترین دیوارپوش مناسب برای محیط های مرطوب

یکی از محبوب‌ترین انواع دیوارپوش‌ مناسب یرای محیط‌های مرطوب دیوارپوش‌های پی وی سی هستند. قبلا گفته‌ایم دیوارپوش پی وی سی چیست. این دیوارپوش‌ها در انواع مدل‌های ساده، طرح‌دار، براق و مات تولید می‌شوند و قابلیت استفاده در بخش‌های مختلف ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری را دارند. قیمت دیوار پوش ضد آب معمولا بالا است؛ چراکه این دیوارپوش‌ها مانع از ورود رطوبت به داخل دیوار می‌شوند و از افزایش نم در دیوارهای نم‌زده نیز جلوگیری می‌کنند.

اما دیوارپوش PVC در مقایسه با سایر دیوارپوش‌های ضد‌آب قیمت پایین‌تری دارد و مناسب با شرایط اقتصادی این روزها است. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را بگیرید، دیوارپوش پی وی سی را انتخاب کنید. تنوع طرح و رنگ، نصب سریع و آسان، مقاومت بالا در برابر حرارت و عایق صوت، از سایر ویژگی‌های مهم دیوارپوش PVC است. آذران بهترین پیشنهادات را برای انتخاب دیوارپوش پی وی سی دارد.

دیوارپوش فومی؛ عایق های حرارت و صوت

دیوارپوش‌های فومی خاصیت ضد‌آب دارند و در طرح‌های دو‌بعدی و سه‌بعدی به بازار عرضه می‌شوند. از این دیوارپوش‌ها در حمام، سرویس بهداشتی و سایر محیط‌های مرطوب استفاده می‌کنند. دیوارپوش فومی عایق حرارت و صوت است و مقاومت بالایی دارد. تایل‌های 70×70 این دیوارپوش‌ها برای انواع محیط‌ها مناسب هستند و سلیقه‌های مختلف را راضی نگه می‌دارند.

نصب آسان، وزن پایین و لوکس بودن دیوارپوش‌های فومی از دلایل محبوبیت این دیوارپوش‌ مناسب برای محیط های مرطوب در بین مردم و ساختمان‌سازها است. فوم ضد رطوبت دیوار را در طرح‌های برجسته، طرح سنگ، آجر، کاشی و انواع مدل‌ها تهیه کنید و محیطی زیبا و جذاب برای سرویس بهداشتی و حمام منزل خود بسازید.

دیوارپوش پلاستیکی؛ روکش های محکم و ارزان 

Screenshot 2024-10-09 135550

دیوارپوش‌های پلاستیکی از جمله ارزان‌ترین و بهترین انواع دیوارپوش‌ مناسب برای محیط ‌های مرطوب و سرویس بهداشتی هستند. این دیوارپوش‌ها می‌توانند بدون هیچ آسیبی برای مدت طولانی در معرض آب و رطوبت قرار بگیرند. البته در گذر زمان ممکن است لکه‌های آب روی آن‌ها بماند و جرم بگیرند. با استفاده از یک دستمال نرم و در فاصله‌های زمانی کوتاه باید این لکه‌ها را پاک و سطح دیوارپوش پلاستیکی را تمیز کنید.

بهترین دیوارپوش مناسب محیط های مرطوب را با آذران انتخاب کنید!

با استفاده از این دیوارپوش‌ها در محیط‌های مرطوب مانند حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، دیگر گرفتار دیوارهای نم‌زده نخواهید شد. کلیه این دیوارپوش‌ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و کیفیت بالایی دارند؛ اما به اندازه دیوارپوش‌های پی وی سی محبوب نیستند؛ چرا که دیوارپوش‌های PVC علاوه بر کیفیت مطلوب، قیمت پایین و تنوع بسیاری دارند. شرکت آذران فضانما از معتبرترین تولیدکننده‌های انواع محصولات پی وی سی نظیر دیوارپوش و سقف کاذب در ایران است. شما عزیزان می‌توانید دیوارپوش‌های پی وی سی ساده، سه‌بعدی، روکش‌دار، چاپی و ضد‌ضربه این مجموعه را با قیمت منصفانه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه اصلی سایت سر بزنید یا با کارشناسان آذران تماس بگیرید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد